Musikparlamentet — Musikforbrugeren i fokus
Musikparlamentet er et tilbagevendende debat arrangement på Borups Højskole med fokus på musikkens vilkår, udfordringer og udvikling. Et skiftende panel af eksperter diskuterer en relevant problemstilling og publikum får chancen for også at byde ind undervejs.
Tidligere temaer har f.eks. været musikanmeldelsens fremtid, samspillet mellem erhvervslivet og musikbranchen samt musikbranchens udfordringer i forhold til et stadig mere digitaliseret medielandskab.
Denne gang gælder det så noget, alle kan forhold sig til — Musikforbrugeren.
Jeg kan varmt anbefale dette arrangement, som finder sted i morgen d. 24. marts på den hyggelige Borups Højskole kl. 18.30 og kun koster 40 kr (ingen dankort). Som en bonus kommer Musik Mig Blidt-yndlingen Alcoholic Faith Mission og spiller et live set, så jeg synes egentlig arrangementet er værd at tage til alene af den grund.
Programmetser således ud:
19:00 Musik: Alcoholic Faith Mission
19:45 oplæg v/ Arnbjørn Joar Styrkor Marklund
20:00 Film v/ Paw Ager og Thomas Funk
20:15 Debat imellem forbrugerpanel og branchepanel
21:30 arrangementet slutter
Moderator er Thomas Borre — Fagkoordinator på Music Management og panelet består denne gang af:
Peter Berg Steffensen – Stifter af firmaet Syntonetic, der står bag den populære iPhone-applikation Moodagent.
Morten Hjort – community manager hos Copenhagen Records
Jonas Ludvigsen – Cand.mag i Medievidenskab og Production Manager hos One Little Indian & FatCat Records.
Arnbjørn Joar Styrkor Marklund – BA i Musik management og Studerende vi IT-universitetet, hvor han er medforfatter på rapporten ” Music Listening Habits in The World of Access”.
Klik på linket for en uddybende beskrivelse arrangementet:
Musikparlamentet — Musikforbrugeren i fokus
Tags: Alcoholic Faith Mission, musikbranchen, Musikparlamentet
Follow Me!